چرا یک عده وقتی تریبون در اختیارشون باشه دیگران رو برده و فرمانبردار میبینن.

کلامی چند با بیننده و شاعر این ویدئو
یک اینکه آیا شما به عنوان یه بیننده و با بیطرفی و دور از هر نوع تعصبات به این ویدئو نگاه میکنید؟
دو اینکه آیا من راجع به این که شما منظور* آقای شاعر * فارس ترک کرد لر ویا حتی عرب هستین نظری دارم؟
سه اینکه هویت من مال خود شخص من است و شما هرچقدر هم که بخوای من رو تحت تاثیر اشعارت قرار بدی و بخوای اون هویتی رو که خودت دوست داری رو به من تحمیل کنی قبول نخواهم کرد
مطلب آخر اینکه شما حقوق اولیه من رو بده من خودم تصمیم میگیرم ایرانی باشم یا عرب و لر کرد و ترک

پاسخی بگذارید

